Gnällspik!

Jag är så trött på en del folk att jag skulle behöva ta en semester känner jag. Vad är grejen med att folk konstant måste tala om för andra om sådant som andra (iallafall jag) skiter fullkomligt i? Jag är trött på folk som är gnälliga och beter sig som om alla borde tycka synd om dem. Jag är trött på folk som konstant gör idiotiska saker och sedan slätar över det eller låtsas som ingenting. Jag är trött på folk som vänder kappan efter vinden och mest av allt är jag trött på folk som inte kan tala klarspråk utan försöker på alla sätt göra så att andra ska bli intresserade och bry sig...såna som säger A men inte B liksom. Hallå jag är 30 år och vuxen nu,jag pallar inte folk som ska prata om sina jäkla "problem" jämt men ändå inte gör ett skit för att lösa dem eftersom de egentligen gillar problem för att ha något att göra. Framförallt pallar jag inte egocentriska idioter som själva tycker att de är guds gåva till mänskligheten,medan folk behöver äta lyckopiller bara för att palla läsa en statusuppdatering på fb av människan. Varför kan inte folk fokusera lite mer på BRA saker? Varför inte säga något snällt om någon någon jäkla gång? Varför inte vara glad för att det går bra för någon annan? Varför inte inspireras av BRA saker och människor och försöka finna något meningsfullt att sträva mot? Varför inte ändra på sitt liv om det ändå är så tråkigt/sorgligt/jobbigt? Jag vet detta inlägg var inte ens kul att skriva men jag kände att jag behövde få sagt det. För det är så jag tycker. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0