Känslan av hotell

Idag har sambon hämtat hem nya sängar till hela familjen så nu sover vi alla i lyxiga duxsängar:) Barnen brukar alltid gå och sno sambons och mina kuddar också (de har likadana men det är något särskilt med mammas och pappas kuddar tydligen) så nu har de fått våra och vi har fått lyxiga hästens dunkuddar istället:) Jag blev helt insnöad av den där lyxiga känslan så nu har jag bestämt att jag vill ha hotellkänsla på både lakan och handdukar också...men pengarna för överflöd är dessvärre så slut de kan bli så det får vänta lite. Kommer nog drömma om släta lakan utan smulor inatt...tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna/PJAK

Du får väl bädda rent straxt innan du lägger dig. För renbäddat är det alltid när man sover p hotell ;)

2013-05-06 @ 18:09:29
URL: http://pjaksliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0