Stök på balkongen!

Jag började i våras att fixa iordning på balkongen men bara ena halvan eftersom den andra halvan var full med skrot som skulle till soptippen. Tyvärr så måste jag ha hjälp utav sambon för att frakta skroten och han är som han är så skroten är kvar. Igår tröttnade jag rejält och började släpa runt saker så nu är hela balkongen överfull och nu ser det ut som...jag vågar inte ens säga det så här får ni en bild.

Inte så jäkla hemtrevligt! Men sambon förstod iallafall budskapet så imorgon SKA skroten väck. För att han inte ska lyckas glömma bort det så tänker jag ställa skroten i hans klädkammare och börja fixa iordning redan nu. Jag har tröttnat på trästolarna och tänker ställa en liten soffa längs ena kortsidan istället. Jag är sugen på att bygga ett sådant där soffbord av lastpall som är så inne nu men fasen vad tråkigt att ha det som alla andra så jag funderar på om man bara ska ta en enkel låda och vända upp och ned istället eller så blir det bara som det blir när jag sätter igång. Jag har ju en hel del skrot att använda till ett bygge så något knåpar jag nog ihop. Jag hatar stök, det finns inget som gör mig så sur som stök och kaos. Fast det är ju också så att för att kunna vara kreativ så börjar alltid mina bästa idéer med kaos av olika slag så det är lika bra att börja röja genast. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0