Valborg

Igår vaknade jag vid 03.30 av att jag hade ont i ryggen så det bådade inte gott för att vara alert. Ryggvärken visade sig vara kraftig mensvärk,vad det nu ska vara bra för. Fick ta både tablett och promenad innan det kändes okej och sedan blev jag illamående med huvudvärk istället men vi gick och tittade på majbrasan och sedan somnade jag och barnen i soffan runt 22 tiden. Tre barn och jag har sovit på soffan hela natten haha. Idag mår jag bra igen och ska fortsätta vårröjningen på balkongen. Ringde för ett tag sedan kommunen om att hyra kolonilott och fick igår svar att det är 10 personer före i kö så i år är det kört med det och då får jag väl odla på balkongen som vanligt istället. Man får tränga ihop saker lite men det ska nog gå bra om man utnyttjar höjden och därför måste jag nog snickra lite idag. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0