Mar. 07, 2014

Ikväll är det albansk fest i grannstaden.
Jag har gått på några sådana trots att jag inte har en gnutta albanskt blod i mig men mina barn är ju halvalbaner så det får räcka som ursäkt.
Jag gillar albanska fester mest för musiken och dansens skull.
Albaner dansar oavsett om de är bra på det eller ej och jag älskar att varenda kotte reser sig och dansar på albanska fester.
Däremot kan man inte gå dit naken utan man bör vara någorlunda finklädd och jag ser rätt lustig ut i alla finkläder jag har hemma.
Det ordnar sig nog tänkte jag igår och så vaknar jag idag och har en stor röd finne på hakan.


Jag vet att det nog inte anses vara normalt att lägga ut en bild på min finne men tänk er själva om jag hade varit normal och hur tråkigt det skulle vara både för mig själv och min omgivning om jag inte vore som jag är...
Det positiva är att jag nu kan matcha en utav klänningar.

Jag kan inte ta foton på hela mig själv men man ser ju färgerna;)
Så den får det bli.
Alban eller inte så kommer jag nog bli accepterad då jag bär samma färger som albanska flaggan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0